Kontakt

email:

info@e-energie.cz

Často kladené dotazy

Všeobecné dotazy:

  1. Je změna dodavatele plynu a elektřiny zatížena poplatkem?

  2. Je pro změnu dodavatele plynu či elektřiny nutné navštívit kancelář stávajícího dodavatele?

  3. Budu platit stále jen jednu fakturu za plyn či elektřinu?

  4. Co když nový dodavatel energii zdraží, neprodělám na tom? Nebudu muset odebírat plyn či elektřinu za nevýhodných podmínek?

  5. Na jak dlouho se smlouva na odběr plynu či elektřiny uzavírá?

  6. Proč je faktura za plyn tak složitá?

  7. Kdo může uzavřít smlouvu na odběr plynu nebo elektřiny?

  8. Jak dlouho trvá změna dodavatele plynu či elektřiny?

  9. Musím od jednoho dodavatele odebírat plyn i elektřinu?

  10. Z čeho se skládá cena elektřiny?

  11. Z čeho se skládá cena plynu?

  12. Jaký je rozdíl mezi datem platnosti a účinnosti smlouvy?

Aktuality